Huisartsenpost Eemland en Docly introduceren de digitale huisartsenpost

Jouw medische klachten en feedback zijn belangrijk voor ons

Wij streven er voordurend naar om Docly te verbeteren. Hiervoor willen we elk detail van onze dienst onder de loep nemen. Ondanks ons streven, komen er nog wel eens problemen voor, of situaties waarin iemand ontevreden is. Op deze momenten willen wij er alles aan doen om deze op te lossen, om te ontdekken hoe ze zijn gebeurt en hoe we ervan kunnen leren - zodat we kunnen voorkomen dat ze zich opnieuw voordoen.

Het belangrijkste onderdeel van dit proces is het luisteren naar de medische klachten en feedback van onze patiënt. Jouw inzichten geven ons de kans om van onze fouten te leren, en een betere zorgverlener te worden.

Als je dus een medische klacht of enige feedback hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zullen iedere klacht en alle feedback behandelen en onderzoeken, zodat we je beter kunnen helpen.

Laat een medische klacht of feedback achter

Jouw medische klachten en feedback zijn belangrijk voor ons